Terug naar overzicht
Chat met onze klantenservice
woensdag, 08 juli 2015
Bij Rubbermagazijn kunt u naast het bellen en mailen, ook chatten met de klantenservice. Waar u ook op onze site bent: rechts onderin staat de groene balk. Klik erop een u zit in onze chatfunctie.
De chat functie:
Soms kan het handiger zijn om te chatten in plaats van te mailen of bellen. Het fijne is dat u direct persoonlijke interactie heeft met een van onze medewerkers zonder dat u extra kosten hoeft te maken. Bovendien kunt u niet gestoord door eventuele achtergrondgeluiden rustig in uw eigen tempo het gesprek voeren. Terwijl u bezig bent met het bekijken van de webshop kunt u de chat open laten staan en kunt u blijven chatten met onze medewerkers.
Zowel de klantenservice als de klanten kunnen direct antwoord geven op elkaar en eventueel samen door een site heen lopen. Zo kunnen wij met onze chat functie effectief uw vragen oplossen zonder dat u de website hoeft te verlaten of eerst hoeft te wachten op een reactie per e-mail. U bent nu snel verder geholpen en kunt direct door met uw bestelling
Test de chat zelf een keer uit:
Als u op de groene balk: Vraag? Wij zijn online klikt is één van onze medewerkers beschikbaar via de chat. Zij helpt u graag verder met al uw vragen. Komen jullie er toch niet uit via de chat is het uiteraard geen enkel probleem om ons te bellen op het volgende nummer: 079-361 55 77.
Let op: Buiten kantooruren om of met grote drukte zijn wij meestal niet live beschikbaar via de chat. Er staat dan in de groene balk: Help. Uiteraard kunt u nog steeds uw vraag stellen. Zodra onze medewerkers weer aanwezig zijn, zullen zij uw vraag via de mail beantwoorden.