Waarom Cookies?

Met behulp van cookies streven we ernaar u beter en persoonlijker van dienst te zijn.

Functionele cookies zorgen ervoor dat de website correct werkt en hebben tevens een analytische functie, waardoor we de website voortdurend kunnen verbeteren. We tonen u graag relevante advertenties en maken daarbij gebruik van technologieën om uw gedrag, op een anonieme wijze zowel binnen als buiten onze website te volgen.

Door op 'Cookies accepteren' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van deze technologieën. Als u kiest voor 'Cookies configureren', kunt u de cookie-instellingen naar wens aanpassen of weigeren. In dat geval zullen alleen functionele en beperkte analytische cookies worden geplaatst, samen met vergelijkbare technieken. U kunt uw voorkeuren op een later tijdstip nog aanpassen via de voorkeuren pagina.
Menu ×
× Filters
Voor 17.00 besteld, Gratis binnen 3 werkdagen gratis bezorgd
Grootste voorraad in de Benelux
Afhalen in onze vestiging mogelijk
Terug naar overzicht

Account aanmaken en overige informatie

Hoe maak ik een account aan?
Om een account aan te maken, klikt u op "inloggen" rechts bovenaan de pagina. Onder het kopje "Ik heb nog geen account" vult u vervolgens uw e-mail adres in en klikt u op de button "account aanmaken".  Vul op de volgende pagina de gevraagde gegevens in. Gegevens met een * zijn verlicht.

U kunt kiezen tussen een zakelijk en een particulier account. Bent u een zakelijke klant en moet uw zending naar het buitenland worden bezorgd? Vul dan uw BTW nummer in. U hoeft dan geen BTW te betalen. Uw KvK nummer dient u in te vullen indien u met Billink achteraf wenst te betalen.


Hoe wijzig ik mijn gegevens?
U kunt zelf in uw account altijd uw gegevens wijzigen. Dit zijn gegevens zoals uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres. U kunt als volgt uw persoonlijke gegevens wijzigen:
Stap 1: ga naar account en log in met uw e-mailadres en wachtwoord
Stap 2: voor de gewenste wijzigingen door
Stap 3: klik op de button 'gegevens updaten'

Ik krijg de melding ‘het ingevulde e-mailadres is (nog) niet bekend in ons accountbestand’
Dit betekent dat wij het door u ingevulde e-mailadres niet kennen en er volgens onze gegevens nog geen account is aangemaakt. U kunt klikken op ‘Ik heb nog geen account’ om een account aan te maken.
Heeft u geen typefouten gemaakt tijdens het typen van het e-mailadres? Wanneer u zeker weet dat u geen typefout heeft gemaakt en u krijgt toch bovenstaande melding, neemt u dan contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder.

Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik nu doen?
Indien u het e-mailadres van uw account vergeten bent, neem dan contact met ons op. Wij kunnen dan proberen uw Rubbermagazijn account en het bijbehorende e-mailadres te achterhalen.

Privacy
Rubbermagazijn respecteert uw privacy als gebruiker van de website. Uw persoonsgegevens worden zorgvuldig verwerkt en beveiligd. De gegevens die u invoert op de website worden alleen gebruikt voor de afhandeling van uw bestelling. Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u akkoord gaat met ons cookiebeleid.