Waarom Cookies?

Met behulp van cookies streven we ernaar u beter en persoonlijker van dienst te zijn.

Functionele cookies zorgen ervoor dat de website correct werkt en hebben tevens een analytische functie, waardoor we de website voortdurend kunnen verbeteren. We tonen u graag relevante advertenties en maken daarbij gebruik van technologieën om uw gedrag, op een anonieme wijze zowel binnen als buiten onze website te volgen.

Door op 'Cookies accepteren' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van deze technologieën. Als u kiest voor 'Cookies configureren', kunt u de cookie-instellingen naar wens aanpassen of weigeren. In dat geval zullen alleen functionele en beperkte analytische cookies worden geplaatst, samen met vergelijkbare technieken. U kunt uw voorkeuren op een later tijdstip nog aanpassen via de voorkeuren pagina.
Menu ×
× Filters
Voor 17.00 besteld, Gratis binnen 3 werkdagen gratis bezorgd
Grootste voorraad in de Benelux
Afhalen in onze vestiging mogelijk
Terug naar overzicht

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via het contactformulier aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan ook per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:
• Ordernummer. Dit 8-cijferige nummer vindt u linksbovenin op de orderbevestiging die u van ons per mail heeft ontvangen.
• Vermeld u ook altijd uw klantnummer, naam (ook, indien van toepassing de bedrijfsnaam), adres, woonplaats en telefoonnummer.

Onze gegevens:
E-mail: [email protected]
Postadres: Spiegelstraat 1, 2631 RS Nootdorp
Telefoonnummer: 0380 83 451

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Rubbermagazijn B.V. bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillensommissie (SGC).